Performance group projectbasis

De Performance group projectbasis is bedoeld voor tieners(14+) en volwassenen die, d.m.v. optredens, mensen dichter bij God willen brengen.

Voor tieners en volwassenen die het leuk vinden om nieuwe dingen te leren, hard te werken en van dans en/of drama houden. Maar die niet het helejaar beschikbaar zijn om de projecten te creëren.

In de performance group zullen we in 3 maanden tijd een theater project instuderen waarmee we zullen optreden in christelijke of niet christelijke kringen.

Afhankelijk van waar je goed in bent en in welke onderdelen van het project je deelneemt zal je 1,5 tot 3 uur bezig zijn met dans en/of drama training. De training staat onder leiding van de tiener en drama groep die het project hebben ontwikkeld en voorbereidt. Tijdens de trainingen zal je alles leren wat je nodig hebt voor het onderdeel waar jij aan deelneemt. Je hebt geen ervaring nodig, wel de wil om nieuwe dingen te leren en hard te werken.

Na 3 maanden, of 12 trainingen (dit ivm eventuele vakantie weken die uitvallen) zullen er 1 of meerdere optredens plaatsvinden.

Elke donderdag avond zullen we tussen 19:00 – 22:00 uur trainen voor het project.

IS DIT WAT VOOR JOU?

Elk Project zal van te voren via e-mail worden aangekondigd. In de mail zal het thema en de inhoud van de verschillende project stukken worden uitgelegd, ook welke theater disciplines we zullen gebruiken (dans en drama technieken)

Door op die mail te reageren geef je aan dat je voor dat bepaalde project wil deelnemen.

Je ontvangt de mailtjes over de projecten door je via het aanmeldformulier op te geven voor de performance group projectbasis.

De contributie bedraagt 50 Euro per project en moet voor de 1ste training van het project overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam en project van deelname.