Dansexpressie en Drama

Dansexpressie en Drama 16+ (ervaring in dansexpressie is een goede basis, maar niet vereist)

Deze groep gaat verder in beweging, dans en drama op wat je doormiddel van dansexpressie al hebt ontwikkelt in je identiteit in Jezus.

Willen onderzoeken en willen leren is belangrijk in deze groep.

In deze groep bouwen we, naar aanleiding van een thema, dmv dansexpressie en drama aan een project wat we aan het eind van het seizoen in de openbaarheid brengen.

We zullen veel samen als groep, maar ook individueel bewegen en dansen,onderzoeken en ontdekken. We zullen dansexpressie en drama technieken gaan combineren om tot een project te komen dat impact mag hebben in eerste instantie op onszelf maar ook op anderen.

Daarbij gaan we onze eigen ontwikkeling en proces in het groeien in onze identiteit niet uit de weg. Sterker nog het zal de basis zijn van het ontwikkelen van het project.

Samen spreken, delen en bidden is daar ook een onderdeel van.

De groep Dansexpressie en Drama zal 2x in de maand op vrijagavond

van 20:30-22:00 gegeven worden.

Tijdens de school vakanties zullen de lessen in overleg doorgaan of worden verplaatst.

Data lessen '23-'24: 22,29 sep. 13,20 okt. 3,17 nov. 1,15 dec. 12,26 jan. 9, feb. 1,15,29 mrt. 12,26 apr. 24,31 mei. 7,14,21,28 juni. 3 juli  (3 jul ipv 6 juli ivm opbouw eindoptreden.)

De contributie bedraagt 15 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam  en periode/maand van betaling.