Cursus aanbiddingsdans 16+ (geen ervaring nodig)

Deze cursus is een ideale cursus wanneer je graag d.m.v. beweging en dans je identiteit in Jezus wil ontwikkelen en versterken, maar je nog geen of weinig bijbels fundament over dans hebt ontwikkeld en/of wanneer je graag meer dans en beweging technieken zou willen ontwikkelen.

In de cursus aanbiddingsdans kijken we naar het hoe, waarom en waartoe van de dans in het koninkrijk van God, we zullen zelf gaan ervaren wat aanbiddingsdans met onszelf en met de ander doet.

We zullen veel samen als groep, maar ook individueel bewegen en dansen. We zullen in onze dans geïnspireerd raken door elkaar en verschillende dans en beweging technieken (o.a. vlaggen, streamers en doeken) op basis van creatieve dans en dansexpressie.

In de afwisseling van bewegingsopdrachten en het zelf vrij bewegen en dansen zullen we onze eigen dansvocabulaire uitbreiden en ervaren hoe dit ons dichter bij het hart van God brengt.

We zullen o.a. gebruik maken van vlaggen en streamers, maar ook andere dans en beweging technieken zullen aan de orde komen. (Vlaggen en streamers kunnen via het opmerkingen formulier besteld worden)

De cursus Aanbiddingsdans zal 2x in de maand op vrijagavond van 19:00-20:30 gegeven worden.

Tijdens de school vakanties zullen de lessen in overleg doorgaan of worden verplaatst.

Data lessen '23-'24: 22,29 sep. 13,20 okt. 3,17 nov. 1,15 dec. 12,26 jan. 9, feb. 1,15,29 mrt. 12,26 apr. 24,31 mei. 7,14,21,28 juni. 3 juli  (3 jul ipv 6 juli ivm opbouw eindoptreden.)

De contributie bedraagt 15 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam  en periode/maand van betaling.