dansexpressie voor echtparen

Deze cursus is speciaal voor echtparen en stellen met een serieuze relatie.

Groepslessen voor groepen van 4 echtparen:

In de cursus dansexpressie voor echtparen gaan we d.m.v. beweging en dans een nieuwe dimensie in je relatie ontdekken welke zal bijdragen tot versterking van je relatie onderling en je eigen identiteit.  Danservaring is niet nodig, wel de nieuwsgierigheid om te willen ontdekken.

Elk blok heeft een basis thema gericht op relatie dat we in de lessen zullen uitwerken. Dmv dans en bewegingsopdrachten zul je gaan onderzoeken op welke manier het thema impact heeft op jou als individu in je realtie en op jullie als echtpaar. Sommige opdrachten worden individueel uitgevoerd, andere juist als echtpaar.

In de afwisseling van bewegingsopdrachten en het zelf vrij bewegen en dansen zullen we onze eigen dansvocabulaire uitbreiden en ervaren hoe dit ons dichter bij onszelf, bij je partner en bij het hart van God brengt.

De groepslessen Dansexpressie voor echtparen zal in een blok van 6 aansluitende weken worden gegeven op donderdagavond van 19.30- 21.00.

Cursusjaar 2023/2024:

Blok 1 Donderdag 5,12,19 okt en 2,9,16 nov.

Blok 2 Donderdag 11,18,25 jan. en 1,8,15 febr.

Blok 3 Donderdag 21,28 mrt. en 4,11,18,25 apr.

Prive lessen:

In 2 aaneensluitende prive lessen krijg je als echtpaar in een veilige prive setting een introductie op wat dansexpressie is, met als doel je comfortabeler te voelen tov dans en beweging en het verkrijgen van (meer) dansvocabulaire.   Danservaring is niet nodig, wel de nieuwsgierigheid om te willen ontdekken.

Het zijn 2 fysieke lessen, dus vooral gericht op dans en beweging, zonder dieper thema. In de eerste les ben je vooral individueel bezig met verschillende dansopdrachten, tijdens de tweede les gaan jullie als koppel aan de slag met dansopdrachten.

Cursusjaar 2023/2024:

De prive lessen kunnen in overleg gepland worden en worden gegeven op maandagavond van 19.30- 21.00.

De contributie voor de groepslessen bedraagt 250 Euro voor de hele cursus per echtpaar. De prive lessen kosten 80 euro per echtpaar voor 2 lessen. De contributie moet voor de 1ste les overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam en cursus dansexpressie voor echtparen.

Opgeven kunt u doen via het  Aanmeldformulier lessen  voor vragen of opmerkingen of het plannen van de privelessen kunt u terecht bij het formulier opmerkingen