Performance Group 14-88 jaar

Proclamatie, evangelisatie door middel van vlaggen, dans, mime en drama.

In deze groep staat het uitreiken naar de mens binnen en buiten de gelovige gemeente centraal.
We zullen gedurende het jaar, in samenwerking met anderen (binnen en buiten de dansschool) aan twee theaterprojecten werken.  Elke project is bedoeld om mee te evangeliseren in kerken of op straat. Elk project bestaat uit verschillende dans en drama technieken.

Wil je deel zijn van een project, maar ben je niet het hele jaar beschikbaar? Klik dan hier voor meewerken op projectbasis.

Elk project zal door de groep bedacht en uitgewerkt worden in een bepaalde voorbereidingstijd waarna er mensen van buitenaf aangetrokken zullen worden om samen voor 3 maanden een Performance Group te vormen.
Elke les zal begonnen worden met gebed en een korte bijbeloverdenking (in het thema van het project) waar we over zullen praten met elkaar, om de God die we willen aanbidden beter te leren kennen en om onze identiteit in God te ontdekken en te ontwikkelen. Voor de projecten zullen we o.a. gebruik maken van vlaggen en streamers, maar ook andere dans, beweging en zelfs drama technieken zullen aan de orde komen. In elke les zal er ruimte zijn voor vrije aanbiddingsdans. Qua techniek hoef je geen ervaring te hebben, maar wel erg gemotiveerd om hard te werken en veel te willen leren. (Vlaggen en streamers kunnen via het opmerkingen formulier besteld worden)

De Performance Group heeft les op donderdagavond tussen 19:00 uur tot 22:00 (een les duurt tussen de 1,5 en 3 uur, afhankelijk van het project en de plaats van de deelnemer daarin)

De contributie bedraagt 15 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam  en periode/maand van betaling. Het is ook mogelijk het bedrag in 1 keer of in 2 keer te betalen(gelieve dit bij het aanmelden aan te geven.)

In verband met het feit dat het doel van deze groep is om naar buiten te treden om te proclameren en evangeliseren is er een hoge mate van motivatie, toewijding en geestelijke volwassenheid noodzakelijk, daarom zal er na opgave of aanmelden eerst nog een gesprek plaats vinden. Afhankelijk van het gesprek zal de aanmelding bevestigd worden.