peuter, kleuter lessen

Deze lessen zijn bedoeld voor meisjes en jongens van 3-6 jaar die het leuk vinden om te bewegen en dit graag willen doen in een veilige christelijke omgeving.

WAT?

Tijdens de lessen zullen we op een speelse manier bezig gaan met beweging en dans. Aan het eind van het seizoen zullen de kinderen in ieder geval één keer door middel van een optreden laten zien wat ze gedaan en geleerd hebben.

Bovendien zal er een kijkles zijn waarbij ouders uitgenodigd zijn om een les mee te komen doen.

Eens in de twee maanden kunnen de ouders aan het einde van de les ook even komen kijken wat de kinderen aan het leren zijn en zullen we iets moois laten zien.

HOE?

Elke les zal beginnen met een kringmoment. In dat kringmoment hebben we een gebed, een interactief bijbelverhaal waarbij de kinderen meer over Jezus leren en ook kunnen de kinderen wat dingen vertellen over wat ze hebben beleefd die week.

Door middel van speelse activiteiten laten we de kinderen kennis maken met dans en beweging. We maken gebruik van muziek voor kinderen en verschillende materialen zoals vlaggen, streamers, doeken etc. Deze materialen gebruiken we ook tijdens de activiteiten.

WANNEER?

De peuter/kleutergroep heeft op woensdagmiddag les van 15:45-16:30.

Tijdens de schoolvakanties komen de lessen te vervallen.

WAAR:

Dans- en caochstudio Paul en Cynthia
Randstad 22  29
1316 BX Almere

KOSTEN:

De peuterlessen worden gegeven via dansschool Chosen, de contributie voor deze lessen zullen aan chosen worden overgemaakt.

neem contact op met Chosen hoe de contributie te betalen.

OPGEVEN:  Opgeven voor de peuterlessen gaat via de dansschool Chosen, mail naar   info@chosendance.nl   om je op te geven.  voor vragen of opmerkingen kunt u terecht bij het formulier opmerkingen