Hoe kan ik het beste de contributie voor de creative worshipdagen overmaken?

Voor de Creative worshipdag dient het bedrag uiterlijk 1 week van te voren op onze rekening te staan, dit in verband met het aanschaffen van de benodigheden voor de dag. Voor het rekeningnummer klik hier

Wel je naam en CWD vermelden bij je betaling, dan weten we van wie het komt.

Wanneer beginnen de workshops op de Creative worshipdag?

De creative worshipdag vind plaats op 24 mei a.s.

Voor meer info over het programma, klik hier.

Kan ik de bijdrage van de kunstworkshop gelijk overmaken met het inschrijfgeld?

Ja hoor, geen probleem. Het kan worden overgemaakt naar Rabobank rekeningnr. 1276.22.225 tnv St. Worship Danceschool, met als vermelding Creative worshipdag 2, bijdrage kunstworkshop en je naam.

Hoe kan ik me opgeven voor de Creative worshipdag?

Via dit aanmeldformulier op de website.  Na het aangeven van de workshops krijg je een bevestiging dat je bent ingedeeld in de workshop(s). Wanneer het inschrijfgeld is overgemaakt, is de aanmelding echt definitief.

Ik doe de vlaggen workshop, maar ik heb geen vlaggen. Kan ik dan wel meedoen?

Er zijn vlaggen om te gebruiken in de workshops en deze mogen ook ‘s avonds gebruikt worden.  Natuurlijk verwachten wij date er zorgvuldig met deze (prive)vlaggen omgegaan wordt.

Ik woon ver weg, kan ik blijven logeren?

Ja, er zijn een aantal logeerplaatsen beschikbaar. Geef dit aan via dit formulier.

Wat kan ik me bij de Creative worshipdag voorstellen?

Om een snelle indruk te krijgen van de dag Creative worshipdag van vorig jaar, klik hier.

Wat voor kleren kan ik aandoen op een Creative worshipdag?

Het verschilt per workshop. Klik hier om te kijken welke kleding er wordt geadviseerd.

Voor de avond mag je hele mooie, nette danskleding aandoen. Je mag zelf kiezen.

Mag ik alleen in de avond komen, bij de Creative worshipdag?

Nee, in de workshops overdag, werken we naar de avond toe. De avond is een onderdeel van het programma van de hele dag.

Kunnen mijn kinderen ook meedoen met de Creative Worshipdag?

Nee, het programma is voor mensen ouder dan 16 jaar. De onderwerpen en workshops zijn geestelijk en emotioneel afgestemd op volwassenen vanaf deze leeftijd. Deze zijn niet geschikt voor kinderen. De avond zal een plek zijn van lofprijs en aanbidding waar men zich veilig moet kunnen voelen om zich creatief te kunnen uiten, kinderen kunnen daarbij misschien een afleidende factor zijn.  Bovendien zal de avond te lang en te vermoeiend zijn voor kinderen. Een moe en rondrennend kind is ook voor jou als ouder niet ontspannend.

Een speciale dag voor kinderen staat ook in de planning. maar de datum daarvoor is nog niet bekent.