Ons Team

Angelique Gast

Lessen voor kinderen en volwassenen.

De WDS is opgericht door Angelique Gast, die al meer dan 20 jaar les geeft aan kinderen en volwassenen.

"Wanneer mijn liefde voor God zo veel is dat mijn ziel te groot wordt voor mijn lichaam, dan kan ik niet anders dan dansen."

“Het is fantastisch om kinderen en volwassenen te zien groeien in relatie met God en anderen door middel van beweging en dans.”

- Angelique Gast, leidster dansteam.

Jacqueline

Penningmeester en financien

Dansen is voor mij een prachtige manier om heel dicht bij God te zijn. Om God te lofprijzen en Zijn liefde, vrede en vrijheid te mogen ervaren door dans. Bij de WorshipDanceSchool heb ik mogen leren om mijn liefde en passie voor God te uiten door beweging. Wat mooi dat ik nu bij de WorshipDanceSchool dat mag doorgeven door het geven van techniekles vlaggen. Tevens ben ik als penningmeester verantwoordelijk voor de financiële administratie.

Shaheeda

Social media en website

Lessen aan de kinderen van de onderbouw

Ik heb altijd de passie gehad om te dansen en daar zal ik altijd mee doorgaan. Ik heb in verschillende dansgroepen in mijn gemeente gezeten en ben al vanaf mijn tienerjaren actief in de dansbediening. Worshipdanceschool heeft dansen voor God naar een andere level gebracht bij mij.

Bij de Worshipdanceschool beheer ik de website en social media, bovendien geef ik sinds 2016 les aan de kinderen van de onderbouw.

Corine

PR

Sinds 2012 volg ik de dans en dramalessen bij de Worshipdanceschool. Sinds ik deze lessen volg heb ik ontdekt dat het een passie van mij is om te dansen. Dansen voor God maakt de dans nog zoveel meer bijzonder! Het zorgt voor vrijheid en verdieping in mijn relatie met God.  Ik vind het gaaf om dit bij anderen te zien en met elkaar te delen.

Bij de Worshipdanceschool ben ik verantwoordelijk voor de PR en zal ik jullie mails beantwoorden.

Suzanna

Vanaf 2014 neem ik deel aan de dansschool in de dramagroep.

Om Jezus redding en liefde uit te dragen in dans en drama.

Ook brengt het me sterkte in mijn geloof door Zijn Genade.

Afgelopen jaar mocht ik het team komen versterken.