Tieners  11+

Deze lessen zijn bedoeld voor tieners die van God en bewegen houden, die door middel van bewegen hun identiteit in God willen ontdekken en gemotiveerd zijn om nieuwe dingen te leren.

WAT?

We zullen gedurende het jaar aan twee tot drie dansen werken.  Elke dans heeft zijn eigen bijbelse thema en techniek waar we tijdens de lessen mee aan de gang gaan. Elk thema zal worden afgesloten met een optreden. Bovendien zal er een kijkles zijn dit jaar waarbij ouders vrienden en andere belangstellenden uitgenodigd zijn om een les mee te komen kijken.

HOE?

Elke les zal beginnen worden met gebed en een korte bijbelverwerking (in het thema) waar we over zullen praten met elkaar, om de God die we willen aanbidden beter te leren kennen en om onze identiteit als tieners in God te ontdekken en te ontwikkelen. We zullen o.a. gebruik maken van vlaggen en streamers, maar ook andere dans, beweging en zelfs drama technieken zullen aan de orde komen. In elke les zal er ruimte zijn voor vrije aanbiddingsdans. De muziekstijlen zijn gericht op de leefwereld van de tieners. Qua techniek hoef je geen ervaring te hebben, maar wel erg gemotiveerd om hard te werken en veel te willen leren. (Vlaggen en streamers kunnen via het opmerkingen formulier besteld worden)

WANNEER?

De tienergroep heeft les op donderdag middag van 17:30 uur tot 19:00

Tijdens de school vakanties zullen de lessen komen te vervallen.

WAAR:

Christelijke basisschool de Verbinding,
Haagbeukweg 36-38,
1326 CR Almere

OPTREDENS: buiten het eindoptreden

Deze zijn gepland rond half januari en einde schooljaar en zullen plaatsvinden tijdens een zondagdienst in een kerk of gemeente die ons uitnodigd.

KOSTEN:

De contributie bedraagt 15 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam kind en periode/maand van betaling.

Het is ook mogelijk het bedrag in 1 keer of in 2 keer te betalen. (gelieve dit bij het aanmelden aan te geven.)

Lesgelden moeten door de deelnemers/ouders ZELF worden overgemaakt. Wij sturen geen factuur, ook kunt u ons niet machtigen. Wel kan u zelf in uw eigen bankieren omgeving een automatisering aanmaken.

OPGEVEN:

Opgeven kunt u doen via het  Aanmeldformulier lessen  voor vragen of opmerkingen kunt u terecht bij het formulier opmerkingen