Bij welke kerkgenootschap horen jullie?

Angelique Gast (de leidster) is lid van de Pinkstergemeente Sionspoort te Almere.  De worship danceschool staat open voor leden van alle christelijke gemeenten.  Het is juist heerlijk om over de muren van de kerken met elkaar God te aanbidden.

—————

Hoe kan ik het beste de contributie voor de lessen overmaken?

De contributie bedraagt 10 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. 1276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere overmelding van naam en periode/maand van betaling. Het is ook mogelijk het bedrag in 1 keer of in 2 keer te betalen. (gelieve dit bij het aanmelden aan te geven.)

—————

Kan ik een gratis proefles volgen?

Ja hoor, dat mag altijd! Je mag dan meedoen om echt te ervaren hoe het is. We hebben liever geen kijkers om te voorkomen dat het het ongemakkelijke situatie is voor onze dansers. Klik hier om je aan te melden voor een proefles.