Tienergroep A  (14 t/m 22 jaar)

Deze lessen zijn bedoeld voor tieners die van God en bewegen houden, die door middel van bewegen hun identiteit in God willen ontdekken en gemotiveerd zijn om nieuwe dingen te leren, maar ook dat wat ze geleerd hebben willen uitdelen aan anderen binnen en buiten de kerk.

We zullen gedurende het jaar, in samenwerking met de dramagroep aan twee theaterprojecten werken.  Elke project is bedoeld om mee te evangeliseren in kerken of op straat. Elk project bestaat uit verschillende dans en drama technieken.

In deze groep worden de tieners gemotiveerd om dat wat ze hebben geleerd te delen. Dit gebeurt door andere deelnemers te trainen voor het project en door de optredens met het project.

Elk project zal door de groep bedacht en uitgewerkt worden in een bepaalde voorbereidingstijd waarna er mensen van buitenaf aangetrokken zullen worden om samen voor 3 maanden een Performance Group te vormen.

Elke les zal beginnen worden met gebed en een korte bijbeloverdenking (in het thema van het project) waar we over zullen praten met elkaar, om de God die we willen aanbidden beter te leren kennen en om onze identiteit als tieners in God te ontdekken en te ontwikkelen. Voor de projecten zullen we o.a. gebruik maken van vlaggen en streamers, maar ook andere dans, beweging en zelfs drama technieken zullen aan de orde komen. In elke les zal er ruimte zijn voor vrije aanbiddingsdans. De muziekstijlen zijn gericht op de leefwereld van de tieners. Qua techniek hoef je geen ervaring te hebben, maar wel erg gemotiveerd om hard te werken en veel te willen leren. (Vlaggen en streamers kunnen via het opmerkingen formulier besteld worden)

De tienergroep heeft les op donderdagavond tussen 19:00 uur tot 22:00 (een les duurt tussen de 1,5 en 3 uur, afhankelijk van het project en de plaats van de tiener daarin)

Evangelische basisschool de Oase,

H.J.A. Hovens Grevestraat 1,

1333 KX Almere

De contributie bedraagt 15 Euro per maand voor 10 maanden (sept-juni) en moet voor de 1ste van de maand overgemaakt  worden op Rabobank rekeningnr. NL19RABO01276.22.225 tnv St. Worship Danceschool Almere ovv naam kind en periode/maand van betaling.